28 september

hejsan
slutade skolan vid kvart över 1 idag och mötte upp sara efter. jag köpte en tröja och sedan köpte vi lite smågodis (hon köpte kaffe, blä!) och så satte vi oss i sjödalsparken en liten stund. myspys.
har sedan jag kom hem gjort spanskaläxan och skrivit klart källkritiken! blir nästan förvånad över mig själv ibland. men bra känns det och efter middagen ska jag sätta mig och plugga till svenska provet på fredag. har ju liksom fått in pluggkänslan nu. om det ens finns något sånt? troligen inte,men hur som helst när jag väl kommit igång så går det faktiskt ganska bra.
ikväll blir det slapposlappo framför teven och svenska hollywood frur som vanligt. härligt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0