24 september

hejsan alla där ute, och inne.. där var jag allt rolig (not)
dagen har i alla fall tillbringats i skolan såklart med psykologi, engelska och idrott. på idrotten hade vi "frilufstliv" vilket betydde att vi var i skogen under hela lektionen och fick bygga upp vindskydd och grejer. ingenting för mig om jag ska vara ärlig, men men det var bara att köra på ändå.
nu sitter jag här, och hoppas att mamma och pappa snart kommer hem så jag kan få middag. är hungrig som bara den.
senare blir det plugg som gäller. det roliga ämnet matematik.
en väldigt trevlig sak är att imorgon har jag bara en lektion vilket är svenska. eftersom min spanska/historia lärare ska vara borta betyder det att jag bara har matte och svenska. mycket härligt, speciellt eftersom det är fredag imorgon också. i like.


ja, en halvskum bild på mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0