19 september

godmorgon
dagens planer är ungefär. chilla chilla chilla och ikväll fira ida. gud vad det låter som jag bara slappar hela tiden här i bloggen men så är det faktiskt inte. inte alltid i alla fall.
ikväll blir det som sagt middag och firande av ida. lilltjejen(?) har ju fyllt 16 hela år. vi får se om det blir party efter det. egentligen skulle jag nog behöva ta det lugnt eftersom jag som sagt fortfarande är sjuk, men vadå, det är ju bara lördag en dag i veckan ;)
jag skriver väl senare om dte händer nåt intressant i mitt annars ganska ointressanta liv tihi

(äntligen har min mobil velat sammarbeta med mig, så nu kommer bilderna från "klättringen" i förrgår)


brudar brudar brudar


niclas & julia


så kan jag ju slänga in en bild på lisa också som jag hittade
i min mobil nu :)


Kommentarer
Postat av: lisa

haha wtf tog jag inte bort dom XD

2009-09-19 @ 15:14:33
Postat av: Anonym

inte den ;)

2009-09-19 @ 16:23:17
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0