17 september

och friluftsdag. vi hade valt klättring men så fort vi kom till stupet vi skulle klättra upp för ångrade vi oss. "det här är berg för elitklättrare" var det första ledaren sa, och det gjorde ju inte saken bättre. här kom man, hade klättrat nån gång tidigare och ska nu klättra upp för ett berg som var brant som en vägg - inget vidare. så efter vi hade ätit upp vår lilla matsäck (med vi menar jag, jag och tjejerna)- och utan att ens ha rört det där berget, gick vi en bra bit och tog bussen hem till hanna där vi tittade på film.
åkte hem vid 4 och skulle pluggat, men ja, ska inte ens ta upp hur det har gått.
snart är det idol som gäller, och efter det ska jag nog lägga mig. är väldans trött, och börjar dessutom 8 imorgon, så tidig sovtime är det som gäller.

(har tagit bilder från idag, men som vanligt, som ni säkert vet, fuckar min mobil. bilderna läggs upp såfort min mobil vill sammarbeta med mig igen) 

            
                   (lånar bild från julia sålänge, så ni har nåt kul att titta på)


Kommentarer
Postat av: Moster Lena

vad hysteriskt färgglada ni är, är ni från Harajuku eller?

...men fina är ni!

2009-09-18 @ 08:19:53
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0