16 september

hejsan hoppsan
gick till skolan idag eftersom det känns som att man missar för mycket om man inte går. i och för sig var det väl ganska onödigt eftersom vi bara hade lite psykologi där vi gick igenom saker vi redan gjort, och sen såg en film men men. efter skolan åkte jag och sara direkt till stan där vi mötte upp min farmor och gick till eaststreet för att få lite onformation om när vi ska tatuera oss sen. mycket kul, och jag vill tatuera mig nu nu nu! hur som helst, efter det åkte vi hem till farmor och åt middag, och nu sitter jag här hemma.
ska titta lite på idol och läsa lite spanska kanske? usch vad tråkigt, men det behövs. jja
c ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0