13 september

hola
gårdagen blev ganska speciell med en början här i huddinge, en fortsättning i enskede och ett avslut i huddinge igen. vi åkte alltså fram och tillbaka mest under hela kvällen.
och för en gång skulle gjorde jag det jag sa att jag skulle göra igår också. jag städade mitt rum! satt tillochmed och skrubbade golvet, vilket jag aldrig trodde att jag skulle göra. men nu är det i alla fall rent och fint, och jag kan äntligen andas i mitt rum utan att få in flera damtussar i munnen, (okej nu överdrev jag lite)

idag har jag sovit ut - suttit vid teven & duschat. det är ungefär allt jag har gjort idag. lite senare ska vi ut på resturang och fira morfar som fyller år, och ännu senare har jag ju dansträning.  får se om jag är med på den, vaknade nämligen av att jag var helt täppt i näsan och kände mig ganska hängig. bara jag INTE blir sjuk nu. jag har inte tid att vara sjuk nu. fast det har man väl kanske aldrig..

(blev inga bilder tagna från igår, tyvärr)


fick bli den här bilden, tagen för nästan exakt 2 år sen.
alla har vi någongång varit fjortisar..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0