11 september

då var det fredag igen och ännu en vecka i skolan har gått. snart börjar plugget på allvar med alla prov och inlämningar. dock hade jag idag ett delprov i matte, och jag hoppas det gick bra. känns som att antligen var allt rätt eller så var allt fel. kan ha gått hur som helst. slutade i alla fall dagen 14.20 så var hemma ganska tidigt.
ikväll blir det att ta det lugnt som gäller. är nästan förvånad själv över att jag har blivit en sån hemmänniska, men imorgon blir det ju utgång och har insett att man inte orkar/ska festa två dagar i rad. så det blir nog en kväll framför teven och idol. myspys.

btw, kommer fortfarande ihåg när flygplaneten åkte in i world trade center, och vi satt och prata om det i skolan på morgonsamlingen. ganska otroligt att jag kommer ihåg det eftersom det var ett väldans bra tag sen det hände!


Kommentarer
Postat av: Cessan

Hahah Hanna du är för skön, som att NÅN NÅNSIN kommer att glömma det? ;)

2009-09-11 @ 19:32:46
Postat av: Anonym

ja men jag menar såklart inte själva händelsen utan att jag komemr ihåg morgonsamlingen haha :)

2009-09-12 @ 11:55:32
URL: http://jorfalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0