ny header

sådär nu har jag gjort om min blogg lite eftersom den var så tråkig. ska nog ändra lite till men det får jag göra en annan dag.. nu blev den i alla fall lite roligare :)
har förresten nästan städat klart mitt rum, är bara damsugning kvar plus att jag har gjort intervju frågorna till mina föräldrar. måste nästan ge mig själv en guldstjärna för det!

nu har förresten skolfotot kommit, och jag dör vad fult det var. mitt ensamfoto var det värsta jag har sett och jag vägrar låta mamma och pappa sätta upp det på väggen!
såg också att de redigerar fotona. min hy ser ut dom världens finaste dockhy, trots att den inte riktigt ser ut så i verkligheten.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefin header!

Låter helt galet att de redigerar skolfoton! Jag hörde från en bekant i USA att de kunde beställa det som en extratjänst, men trodde att det var typiskt USA.

Kram från moster!

2009-10-30 @ 00:36:41
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0