7 oktober - fortfarande

halloj
det som stod på schemat idag var historia. vi fick tydligen plugga till provet på fredag och sen fick vi se en långtråkig film om kungafamiljen i frankrike under upplysningstiden dvs 1700-talet. kanske inte det mest intressanta jag har sett om man säger så men men.
gick upp till sara med hanna en stund efter skolan och jag hade tänkt att visa världens roligaste bild därifrån men som vanligt när jag vill lägga in bilder funkar det inte :/
när jag kom hem satte jag mig (som jag sa förut) direkt med näsan i historia boken och pluggade i nästan en timme. pluspoäng till mig igen :) snart blir det middag, och efter det ytterliggare lite plugg. kul kväll..
pusselipuss
(den roliga bilden kommer garanterat läggas ut senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0