31 oktober

hejsan igen
jag ska börja berätta om kvällen igår som var den galnaste på länge. började som sagt med middag i stan med mamma och pappa på en irlänsk pub (?). maten var väl sådär. åkte hem och hann vara hemma i kanske 10 minuter innan hanna sa att vi skulle ta nästa tåg hem till jenny för att fixa oss. så utan att hinna packa ner det minsta kom hanna och hämtade mig. det ända jag hade med mig, som jag kunde fixa mig med var ett par skor..
så smink kläder och plattång fick lånas av hanna och jenny.
när klockan började närma sig 10 skulle vi ge oss av till skanstull för - lyssna noga nu... n a t t k l u b b ! det var så sjukt najs, och jag, jenny och hanna hade det hur kul som helst. tog nattbussen hem vid 3, och somnade så sött vid 4 tiden i morse.
galen kväll, and i loved it! det måste vi göra om tjejer. (jenny har bild från igår, så har jag tur kanske jag kan lägga upp den senare)
idag har jag inte gjort någonting alls. var med V och sov till typ 3, eftersom vi var så jävla sega..
snart är det middag hos mormor som gäller, och senare ikväll blir det filmkväll hos hannabanana. skönt att inte festa idag också i alla fall. jag känner verkligen för en chillkväll.

så alltså, bild från igår kanske kommer senare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0