29 oktober

gormorgon
magen gör inte lika ont längre vilket är mycket skönt! så idag kanske jag kan göra lite saker istället för att bara ligga i soffan..
jag ska börja med att städa klart andra halvan av mitt rum, eftersom jag bara gjorde ena igår. efter det ska jag göra intervjufrågor om min uppväxt som jag sen ska ställa till mam&pap när dom kommer hem. det är nämligen en psykologiuppgift vi har fått..
senare ska jag väl börja plugga till psykologiprovet, om jag har tid och ork.


min psykologibok, i dålig bild


Kommentarer
Postat av: julia

jag får ångest ångest ÅÅÅÅNGEST ÅNGEST ångest ÅNNNNNGGGEEESSSTTT Å-N-G-E-S-T !!



har jag sagt att jag får ångest?

2009-10-29 @ 22:26:07
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0