28 oktober

godmorgon
äntligen börjar mitt höstlov på riktigt, utan jobb :)
ska ägna dagen åt att städa mitt rum, vilket verkligen verklligen verkligen behövs! ska ta tag i ena halvan först, sen får vi se om jag orkar med andra halvan senare.
i eftermiddag ska jag åka hem till jenny som nyss har flyttat till hammarby sjöstad för att spana in den nya lägenheten. efter det blir det middag på en resturang på söder med tjejerna. myspys.
kvällen kommer skuta hemma hos farmor. eftersom hon bor så nära resturangen tänkte jag att jag lika gärna kan gå upp till henne och passa på att umgås lite med henne.
nej nu ska jag dra igång med städandet av mitt äckliga rum. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0