27 oktober

hejsan bloggen, och självklart alla andra.
sitter nu andra och sista dagen på jobbet och väntar på att tiden ska gå. snart är det i alla fall lunch, eller aa lite mer än en timme kvar, men då har ju halva dagen gått! härligt.
kom på igår att det faktiskt bara är drygt en månad kvar till första advent. herregud vad tiden går snabbt.
och herregud vad jag älskar julen. det är alltid så himla mysit då, och jag ska se till så vi julpyntar huset trots att vi åker bort över jul. ett hus under jul utan julpynt går ju bara inte..
jaja nu halka jag lite ur spåret kände jag, men jag skriver nog mer när jag kommer hem. måste väl slänge upp en bild då eftersom bloggen börjar bli ganska bildlös. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0