20 oktober

tjenis. inte förrän nu har jag tid att skriva ett litet inlägg.
ni vet ju hur stressiga mina tisdagar brukar vara, skola, jobb, träning och "skriva en krönika" där emellan. sen fick man ju inte missa despan heller. har stressat runt som en idiot idag känns det som, men nu är denna dag över. skönt det.
imorgon är det redan onsdag vilket betyder att det snaart är helg. längtar som bara den. något som jag längtar mindre till är matteprovet på fredag. känns som jag ligger väldigt dåligt till så imorgon måste jag verkligen ta tag i den. plugga plugga plugga matte matte matte. satan vad tråkigt, men man vill ju inte ha ett fett IG på provet så vad gör man inte..
nej nu ska jag krypa i sängs. har en lång dag framför mig imorgon.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0