16 oktober

och det är redan fredag igen! har sagt det förut och jag säger det igen, tiden går äckligt galet sjukt fort! nu är det bara en enda vecka kvar till höstlovet också, mycket skönt!
har varit en ganska seg men endå helt okej dag i skolan. börjar ju 8, vilket INTE är kul på en fredag men jag var duktig som vanligt och gick upp så jag befann mig i skolan 07.52. usch blir ju deprimerad bara jag skriver ner klockslaget, men nu är det ju i alla fall över för den här veckan hihi.
ikväll blir det myspys kväll med tjejerna hemma hos hanna. vi ska äta oss tjocka av godis och titta på film. i like it!


har visat bilden förut, men gör det igen på mina snygga tjejer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0