fortfarnde 5 mars

tjenixen.
har inte gjort särskilt mycket idag, heller. mest suttit framför teven och dens tråkiga teveprogram som går på dagarna. vill bara att det ska bli imorgon, okej det där lät lite wierd, men jag vill ha fredag. ska ju som sagt troligtvis gå till skolan imorgon, och sedan är det ett försenat födelsedagsfirande som väntar. vi ska nämligen fira sofi som fyllde 17 den 12:de imorgon med middag och galet tjejsnack som vanligt. ska bli suuuperkul. hoppas på att jag mår prima imorgon kväll också, även om jag egentligen inte tror att det kommer vara så.

just nu väntar jag på att la familia ska komma hem, så att pappa kan börja laga maten. känner verkligen att min matlust börjar komma tillbaka nu efter flera dagar utan. har varit hungrig nästan hela dagen, hur man nu ska se på det haha.  

nej nu ska jag fortsätta med att bli frisk, och jag ska fortsätta titta på teve.

Kommentarer
Postat av: hanna

Du, din födelsedag närmar sig ju också, önskar du dig något speciellt från Japan?

2009-03-06 @ 01:42:44
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: Moster Lena

Du, din födelsedag närmar sig ju också, önskar du dig något speciellt från Japan?

2009-03-06 @ 01:44:21
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/
Postat av: moster lena igen

det vart lite konstigt, 2 meddelanden varav en från dej själv, hm, solly

2009-03-06 @ 01:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0