pluggpluggplugg

man kan ju inte låta bli att älska dessa korta dagar i skolan. fyra lektioner bara, och efter det har man humöret på topp.
och trots att snön fortfarande ligger kvar på marken så kan man nästa börja känna den härliga vårkänslan. det är inte alls lika kallt längre och solen har faktiskt gett med sig och börja lysa lite. det behövs! jag vill ha vår nu nu nu, man blir mycket gladare och piggare av den.

hur som helst, idag ska jag fortsätta vara den där "pluggisen" (i gymnasiet har du inget val, du måste plugga) och plugga vidare till engelskan. känns bra att vara ute i god tid, eftersom provet är på torsdag och jag började plugga redan igår. guldstjärna till mig som inte brukar vara så smart när det gäller plugget.

nej nu ska jag chilla galet innan jag ska ta tag i plugget :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0