tråkigt till tusen

jag känner mig lite som en gamal tant. jag orkar gå upp från soffan ett tag sen blir kroppen så slut att jag måste lägga mig och vila igen. jag kanske har åldrats i förtid ? eller så har det såklart med min sjuka kropp att göra. mamma tyckte att jag skulle åka till vårdcentralen idag, för att se så det inte är halsfluss eller något annat tråkigt. and probably i have to do that, i guess.
jaja, blir många inlägg idag eftersom jag är så extremt uttråkad. har ju varit "instängd" här i snart fyra dagar, och det blir inte kul i längden om jag ska vara ärlig.

btw, tittade ju nyss på filmen love actually och vad säger mer än denna bild?! finns det något sötare?

                  

Kommentarer
Postat av: Fredrik

hahaha fan vad nice

2009-03-11 @ 15:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0