plugga är inte min grej

lika mycket prat, lika lite gjort, som vanligt. inget plugg alls för min del idag, utan får fokusera ordentligt på den biten imorgon istället. har med mig halva skåpet hem känns det som.

samhällsboken

matteboken

engelskaboken (läsboken)
engelskaglosorna
spanskaboken
+ ecdl som finns på datorn.
kul dag jag har framför mig imorgon. jag tror inte jag är gjord för att plugga. jag verkligen hatar det och kommer alltid på andra saker som helt plötsligt är såå mycket viktigare. helt plötsligt är det kul att städa kaninburen, hallå? det är inte kul att städa en kaninbur, det vet alla! men hur som helst så har jag inget val imorgon. ett måste är ett måste som man säger.

ikväll kommer den rätte för rosing, och desperate houseviwes stå på på teven. tisdagar, min enda dag framför teven i stort sett. jag tittar inte på andra program än dessa två för det mesta. jaja, ser fram emot att bara få krypa ner i soffan med en kopp te och njuta av kvällen.

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0