måndag, ny vecka, nya tag

yes då var den nya veckan igång. vecka 13, år 2009. njut ni kommer aldrig mera vara med om måndag vecka 13 2009. så vad har denna dagen gett? mycket skratt som vanligt med mina bästa clasemates. dagen gick lagom snabbt. ett minus är att det är massor(?) med snö igen. när ska den försvinna egentligen ? jag tror vädret gillar att retas. det ger oss fint väder med plusgrader och sol, och när man väl har börjat tro på att våren är på väg då kommer snön. händer väl flera gånger varje år? han insett att man aldrig ska tro att det börjar bli vår, förren det är typ 15 grader och maj?

idag är det i alla fall plugg som gäller. eller ska i alla fall "fin slipa" på min samuppgift jag skrev igår. matten måste jag verkligen börja jobba ordentligt med. ligger sjukt mycket efter i den, men det är ju mitt eget fel. ska bara chilla ett tag först, sen så :D

kanske kankse skriver jag ett litet inlägg senare, men tills dess. ha det muy bien. adios amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0