lasagne, mums

åt precis middag, lasagne - det som pappa gör bäst. säg vad ni vill, men hans lasagne slår allt. hur som helst, blev irriterad som vanligt eftersom middagen verkar vara den tid då man berättar allt fel. eller rättare sagt jag får höra allt fel jag har gjort, så jag tappa matlusten och gick. som vanligt, ungefär.

och idag gjorde jag faktiskt en del av det som jag skulle, tyvärr inte riktigt allt. men jag städa buren, skrev klart am uppgiften, skrev jobb ansökan och har i alla fall tänkt lite på vad jag kan skriva imorgon. så jag ger mig själv ett plus för att jag inte bara lät dagen försvinna utan att få något gjort. 

                                                        
             tänker på sommaren när jag hör denna låt, ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0