kväll 28:de

jaao, då var denna lördag snart över. vill inte ha söndag eftersom jag måste ägna hela söndagen åt plugg.
var ju alltså hos farmor idag, och hur det gick ska vi inte ens prata om. vi hade i alla fall köpt en digitalkamera till henne, så det ska bli kul att se hur en 70-åring hanterar det. efter det har jag bara varit hemma, tittat på robinsson i det totala mörkret. "earth hour, stor del av jorden släcks ner". jo tjena, bara man titta ut genom mitt fönster såg man att tre av fyra hus var tända! men kan ju tänka mig att många, precis som jag, inte tog detta allt för seriöst. men men..

ska nog lägga mig tidigt ikväll, behöver sömn plus har en lång tråkig dag framför mig imorgon som jag behöver energi till! bara en vecka kvar till påsklovet, stå ut! trots mina tre prov, uppsats och läxförhör ska jag fixa nästa vecka, för att sedan njuta av ett 10 dagars långt(?) lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0