härlig dag

hola,
har faktiskt varit en riktigt härlig dag idag. jag säger bara vår! var ju nästan sex grader ute och solen lös som bara den, det gillar vi. vi börjar alltså gå mot varmare och ljusare tider, som nog de flesta längtar efter.
hade ju som sagt studiedag idag så träffade på jesper ett litet tag i centrum också, och det var kul. har ju inte träffats och bara umgåts med honom på jag vet inte hur länge. så jag, sara och jesper satt där ett tag och snackade nästan, inte riktigt men nästan som förr. man får ju inte glömma att han faktiskt var en av mina bästa kompisar förut!

ska snart sätta mig och plugga, igen. har bara kollat igenom en del av engelskan lite snabbt, men behöver få in dom där jäkla orden i huvudet alltså. jobbigt med glosor, men det behövs. spanskaläxa finns också att göras. suck.
skriver kankse lite senare, annars imorgon. pusspåalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0