fredag den 13de

yes, då var det fredag den 13de igen, precis som förra månaden. har inte hänt såå mycket olyckligheter idag.. dagen tillbringades såklart i skolan, fast med endast två lektioner istället för fem. inställd matte och naturkunskap gjorde att vi kunde jobba självständigt med geografin på håltimmen och slippa geografilektionen. så det var alltså en dag med  bara idrott och engelska (som vi fick sluta tidigare)
efter skolan gick jag och hanna upp till sara ett tag innan vi åkte till hennes jobb, där jag skulle prova att vara med idag. har varit där ända tills nu, nu när jag sitter här hemma framför datorn.

har absolut ingen aning om vad som ska hända ikväll,  planerna blev ju som vanligt ändrade.. kommer antagligen sluta med att jag sitter hemma och gör ingenting, eller kankse träffar min räddare i nöden - sara.

nej men nu ska jag hjälpa pappa med maten, skriver kankse senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0