8 mars

förlåt för dålig uppdatering!
hur som helst kan jag ju berätta om igår; var hemma hos niklas typ hela dagen, men vid 8 ungefär blev jag hämtad av sara och hennes familj för att åka till henne och titta på film. var helt död eftersom jag inte hade sovit särskilt mycket den natten plus att mitt halsonda började komma tillbaka. inte bra! vill kunna gå normalt i skolan nästa vecka, faktiskt!

idag fick jag veta nu när jag vakna att vi kasnke ska till mormor om typ en timme, och lunchen skulle tydligen ätas på MAX, fattar inte varför? men men, annars kommer jag väl mest ta det lugnt idag. vill ju som sagt inte vara sjuk nästa vecka också!

btw, blev riktigt lyckats hos sofi i fredags, och jag säger det igen. - jag älskar mina tjejer!

nej, nu ska jag hoppa in i duschen, skriver kankse lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0