4 mars - sjuk - uppsats

fortfarande feber, fortfarande känns det som halsen ska brännas sönder vilken sekund som heslt. ändå sitter jag här klar för att gå till skolan. jag vet inte varför jag gör det. jag borde stanna hemma och bli något friskare innan jag går till skolan, men känner att det kommer bli för mycket press sen om jag gör det. jag måste skriva uppsatsen, utan några förberedelser. det känns jobbigast, jag vet inte hur eller vad jag ska skriva. jag lär ju inte kunna tänka klart med mitt huvud som bultar av huvudvärken heller. men jag får försöka. går det inte så går det inte. det måste finnas tid att skriva den någon annan gång.


-just nu vill jag bara bli frisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0