28 mars, och lite av 27:de

godmorgon sverige
har varit uppe sedan 10, eftersom jag hade tandläkartid kvart i 11. lagom kul att ha det på en lördag morgon men men det var bara att pallra sig upp. ett hål! första gången i mitt liv som jag måste tillbaka för att laga ett hål. annars sa han bara att jag hade jätte fina tänder och att man kunde tro att jag hade haft tandställning, vilket jag då inte har. ett plus för mina tänder allså..

kvällen igår var hur kul som helst. tack jasmine! det var full rörelse hela kvällen med massor av dans och skratt. en jätte härlig kväll med jätte härliga människor. tog sista bussen hem vid kvart i 1, så var hemma i lagom tid denna gång.
(bilder kanske kommer senare)

och till dagens planer: första var ju då tandläkaren. avklarat. om ett litet tag ska jag hem till min farmor och fira henne. hon fyllde ju som sagt 70 för några dagar sen. så jag antar att det blir lika fika och annat där. senare vet jag inte helt klart än vad som händer. kankse bär av till niklas j , med några vänner. men som sagt, inte helt klart än. vi får se vart dagen leder helt enkelt.

nu ska jag nog lägga mig och vila en stund, är sjukt trött efetrsom det inte blev så där jätte mycket sömn inatt. skriver kanske lite senare.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det blev fett kul ju :D

2009-03-28 @ 18:51:38
URL: http://snyggasinglarleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0