11 mars.

hejsan hoppsan
sitter här och är klar för att gå till skolan som börjar 09.45. det roliga är att idag kommer jag knappt behöva vara i skolan alls. jag ahr mentorstid 945 - 10.15 och efter det kommer vi nog bara behöva va där ett tag. vi ska nämligen jobba själva med ett våldsbrott och vart man jobbar spelar ingen roll, alltså kan jag lika gärna gå hem och jobba. så så kommer det nog bli för mig. jag kommer troligtvis inte ha en lång dag i skolan alls, vilket är skönt. istället har jag sagt till mig själv att ta tag i plugget, alltså jag ska använda dagen till nödvändligt plugg. inte kul, men det behövs för att inte halka efter.
nej nu ska jag bara sitta och chilla ett tag, och sedan gå med mina skor mot skolan. ha en bra dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0