10 mars forts

hejsan hoppsan i stugan
var en helt okej dag, lite seg men mina vänner gör ju dagarna gaaalet kul.
följde med sara i snöstormen in till kära stockholm stad endast för att köpa en foundation, vilket kändes lite onödigt, men hon muta med fika och då kan man ju inte säga nej. tog oss i alla fall tillslut hem och nu sitter jag här. borde plugga men orkar inte, som vanligt. gymnasiet dödar mig även om det går sakta! kommer säkert ha fått en överdos i stress innan jag ens börjar 3an..

kvällen ska tillbringas framför teven. den rätte för rosing kl 8. jag vet det är patetiskt, men det är just därför det är så kul att titta på. man skrattar nästan åt dom, men sen kommer mitt älsklingsprogram despan eller desperate housewives som det också kan kallas. me like!

nej nu ska jag fortsätta va cool och surfa runt på internet och prata med niklas som har otroligt dålig musiksmak har jag upptäckt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0