1 mars

tjolahopp

ska väl börja med att berätta om gårdagen, eller kvällen igår rättare sagt.
träffade tillslut segisarna sara och niklas och vi åkte alltså hem till andra niklas där sofi, niklas och daniel var. vi bada jacuzzi, och gjorde lite annat skoj innan jag sara och niklas skulle börja röra oss hem till mig. självklart missar vi sista bussen, alltså vi ser när den åker iväg så vi fick gå ända från trehörningen och hem. väl hemma satte vi på en film och sedan sussa vi så sött.

vaknade runt halv 12 idag tror jag, och höll på att dö av hunger. vi körde en "patrik isaksson frukost" (eftersom grabbarna brukar ha disco frukost) så det blev en riktigt najs frukost. efter det har vi bara chillat hela dagen, sara drog vid 2 kanske, och niklas drog precis

imorgon börjar skolan och jag har lite smått ångest över det. orkar inte, vill inte, men måste endå. ska intala mig själv att kämpa mig igenom de veckor som är kvar, för trots allt är det inte sååå långt kvar (om man ser det från den positiva sidan) bara ungefär 12 veckor. tror jag

nej nu ska jag ta och njuta av de sista timmarna på lovet, ha det brao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0