25 juli

tjenixen.
torsdags kvällen var lika med fest, vilket gjorde att vi också stannade där och sov. det jag har lärt mig är att när många ska sova på ett och samma ställe blir det inte mycket sömn, så resultatet av min sömn blev ungefär en timme. det gjorde att gårdagen fick bli en hemmadag liggandes framför teven. orkade knappt gå till centrum för att äta den fina middagen donken. det blev läggdags vid 10 och jag somnade på en gång. idag vaknade jag av klockan vid halv 10 efter alltså nästan 12 timmars sömn, för att fixa till mig innan jag med H&S skulle röra mig mot vår kära huvudstad. handlade det jag behövde dvs massor av smink. upptäckte för några dagar sen att nästan allt håller på att ta slut, så köpte alltså nytt och bör ut en del gamla saker.
fick ju min lön igår så nu är det caaaashflow. synd bara att jag ska lägga undan 2 tusen till resa nästa sommar. men men, det kommer vara värt det.
ikväll får vi se vart vi hamnar. finns en del alternativ men vi vet inte riktigt om vi gillar dom. vi får helt enkelt se.

ps. imorgon bär det av till småland för min och saras del. lite senare kommer resten av tjejerna ner. ska bli så kul!
blir ingen bild idag för jag har inte tagot någon på senaste tiden. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0