21 juli

nu äntligen har jag lämnat in min mobil på lagning efter att högtalarna gått sönder, musiken inte gick att lyssna på och mycket mer fel. det tråkiga är att det skulle ta 2-4 veckor för den att bli klar, och mest troligt 4. galet segt och så länge får jag ha min gamla ruttna fula mobil. jaja, livet går vidare och jag får ju trots allt tillbaka min lilla älskling även om det tar ett tag.
något jag har glömt att berätta (tror jag?) är att jag om ungefär en vecka ska till småland med tjejgänget. vi ska bo på lisas land i en vecka och det ska bli super kul och riktigt mysigt. jag kommer troligvis åka ner till småland några dagar innan med saras familj och campa(?) och sedan därifrån åka direkt till hennes land. yeeyy can't wait. hoppas det blir lika lyckat som göteborg!


det är med dessa härliga tjejer jag ska åka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0