2 juli

okej, nu måste jag börja med att be om ursäkt för dålig uppdatering IGEN, men tyvärr kommer det nog vara såhär under sommaren. vissa dagar är jag knappt inne på datorn alls, och det blir det helt enkelt inte av att jag uppdaterar.
hur som helst, igår spenderade jag nästan hela dagen i tullinge med sofi och sara. vi skulle egntligen åkt och bada men eftersom vädret var lite halvdåligt åkte vi och köpte godis och glass och satte oss på en gräsplätt. skönt att bara sitta och chilla lite var det.
och idag - har jag faktiskt varit på skansen med sara och hennes otroligt söta systerdotter. vi gick runt där i ungefär tre timmar innan vi gav upp på grund av den helt sjuka värmen som var. gick inte ens att sitta i solen. efter skansen besöket satte vi oss på ett fik, brände onödiga pengar på cola, smoothie och cookies men men, är det sommar så är det!

ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt eftersom jag ska jobba imorgon. det lär nog inte va så svårt att somna i tid eftersom jag aldrig får sova ut känns det som. jag går runt och är jätte trött hela tiden. i helgen måste jag verkligen få sova ut alltså!
uppdaterar förhoppningsvis mer imorgon. puss på er


söta Ängla satt och tittade på kaninerna


Ängla & Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0