19 juli

hallu gottfolk
kvällen igår var kul, och den blev i stort sätt helt lyckad. kom dock hem lite för sent, runt halv 5 men man kan ju se det på ett annat sätt också, att jag kom hem tidigt :) hur som helst så var det i alla fall värt det.
idag ska jag ha en ren slappdag vilket jag behöver. är sjukt trött och behöver vila upp mig lite. ibland är dte ju faktiskt skönt att bara sitta i soffan hela dagen och inte göra ett dugg.
en ganska deprimerande sak är att halva sommarlovet redan har gått. det känns som det mesta av den tiden mer har varit som höstlov eftersom det har varit ganska kallt och regnigt. men men, vi får hoppas på bättre väder nu i slutet helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0