12 juli

hejsan
gårdagen blev riktigt kul och riktigt lyckad. var ju först hos mina kusiner som jag har saknat så mycket! efter det bar det av till jenny för middag och mycket skratt. hon blev superglad för våra presenter som bestod av sexikon (lexikon om sexord) doftljus, happy birthday glasögon mm. riktigt kul att se! senare på kvällen drog vi till en fest först med sjukt lite folk sedan vidare till en annan med sjukt mycket folk. kvällen slutade med att jag somnade så sött i min säng vid 2 ungefär.

och idag- har jag umgåts med min kära farmor hela dagen. var hos henne och åt, och så var vi på stan ett tag. myspys och fick en del glada nyheter från hennes håll om man säger så.


tjejerna vid middag hos jenny


jenny själv


något senare på en studsmatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0