jobbig fredag

är fortfarande sjuk. min hosta vägrar gå över. känns inte helt kul när det snart är helg. (är ju faktist bara en dag kvar i skolan innan helg).  hoppas att den snart kan ge sig, så man slipper gå rut och äckelhosta hela tiden.
var nyss ute på en promenad som vi har börjat få som vana. det är skönt att bara gå ut och gå någon timme med sin bästa kompis. det är då man verkligen kan ta upp precis allting, vilket är skönt. prata om dagen och om helgen(?) finns alltid nyheter att dela med sig av.

och i morgon är det som sagt fredag. och ärligt talat har det nog blivit min "hatdag" har sjukt jobbigt schema till och börja med.
-idrott
-matte
-lunch
-engelska
-naturkunskap
-geografi
 och klockan 16.00 är dagen slut. det suger verkligen att gå så länge på fredagar men men vad kan man göra åt saken? efter det får jag bokstavligt talat springa hem för att hinna äta och byta om innan jag ska till dansen som börjar 17.30 och slutar 20.30. om dansen hade legat på en annan tid och dag hade det varit okej men just nu känns det helt värdelöst. och ska jag vara helt ärlig så har jag börjat tröttna på dansen. den är inte alls lika kul och givande som för bara några år sedan. har endå dansat snart 9 år, och nångång känner man att det räcker. jag har kommit till det stadiet nu, när jag känner att jag mycket hellre gör annat än gå på danslektionerna. jag ska försöka gå klart den här terminen men just nu har jag verkligen ingen som helst lust. vi får väl se hur det blir lite senare. slutar jag med dansen ska jag börja träna gym eller något helt klart! för hålla igång det är jätte viktigt.

         
                                      uppvisningen 08 - egen koreografi

Kommentarer
Postat av: Josiee

krya på dig :)

2009-02-05 @ 22:37:11
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: julia

sv: tack hanibanani:)<3

2009-02-05 @ 22:48:56
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0