måndag

tjaba tjena
har varit en ganska vanlig dag. har ju som sagt ganska korta måndagar och den här måndagen gick som vanligt snabbt och helt okej. hade matteprov som jaa, det gick väl okej. varken bra eller dåligt.  på den långa spanskalektionen kolla vi bara på film så det var ganska skönt det med. gick till castello (såklart) med sofi, frida och elin efter skolan, och som tur var hade de fått in dom goda chailattarna igen. tummen upp för det. satt där ett bra tag innan sara kom och vi två drog hem till mig. vi gjorde absolut ingenting.
har varit duktig nu på kvällen och gått till statoil och handla frulle till imorrn plus städat kanin buren. så ikväll har jag alltså gjort en del nytta. *stolt*

nej nu ska jag chilla galet innan jag ska sova. har inget mer plugg den här veckan :)

          
                                               älskade chailatte :)

Kommentarer
Postat av: lena

halloj!

Kan du inte lägga ut en bild på min syster så att jag får min nyfikenhet stillad, det sägs att hon är snyggare än någonsin.

/moster

2009-02-10 @ 00:10:32
URL: http://lenaikyoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0