lång (tråkig) dag

har varit en lång och seg dag. började 8.00 slutarde 16.30 blää! sitter just nu och har panik över provet imorgon som kommer gå hur dåligt som helst. jag är inte gjord för att kunna naturkunskap helt enkelt. jag kommer ha den tråkigaste kvällen i mitt liv, eftersom jag kommer få sitta och plugga mitt hat-ämne flera timmar. men jag ska klara provet, i alla fall okej.
imorgon ska vi simma med klassen också, eller rättare sagt livrädda. är inte så jätte taggad på det men men, jag har inget att säga till om det så livräddning nästa!

vill bara ha helg, och sedan ett långt(?) skönt sportlov. 


                          
                                                     foto taget 98 på mig och syster

(du hade rätt pappa, bilden kom ut på bloggen)


Kommentarer
Postat av: julia

sv: haha I guess so ;)

2009-02-19 @ 23:14:05
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0