23/2

goodmorning, eller god förmiddag kankse man säger vid den här tiden ?

filmen igår var helt okej, som jag sa innan så brukar ju böckerna vara bättre och det gällde då också  för denna film. men det var bra i alla fall.

idag är jag barnvakt, om man nu kan kalla sig det när man är med sin snart 11 åriga syster. vi ska faktiskt göra något utav dagen och gå ner till centrum. mamma var så generös att hon gav oss pengar till lunch på donken, plus pengar till att hyra en film. så det blir tjockismat och latdag framför film kan man säga.

nej nu ska jag städa kaninburen och sedan göra mig iodrning inför centrum. tänk vad skönt att vara en kanin och få allt serverat. hon behöver ju inte ens fixa mat själv utan det kommer upplagt i en skål. jag funderar på att bli en kanin i mitt nästa liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0