14 feb

alla hjärtans dag idag, så vad ska man göra? själv ska jag på 17års fest ikväll hos tillypilly.

gårdagen var helt okej. vi tittade på film och jaa gjorde inte särskilt mycket. gud vad jag har blivit lugn på helgerna?! känns som att jag inte gör annat än sitter hemma hos folk och kollar på film eller bara chillar, fast det är i och för sig väldigt skönt. som jag har sagt förut, det känns som man har kommit ur det där "vara ute fredag & lördag varje kväll" och har börjat vara mer hemma hos folk. skönt skönt!

har börjat rensa garderoben lite, och ska fortsätta med det idag. damsugas på mitt rum behövs också. detta får alltså bli en städdag vilket är väldigt ovanligt för att vara mig.

nej, nu ska jag sätta på musik på högsta volym och börja använda min städ skills, mitt rum ska bli rent!

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0