thedaysofyourlife..

... är precis det sofis nya blogg heter som hon ville att jag ska länka här ;) så varsåggod sofi, http://thedaysofyourlife.blogg.se/

idag var det väldigt sega lektioner i skolan. hade egentligen inte lust att gå alls men gjorde det i alla fall. pluspoäng till mig? hade sista spanskalektionen för terminen idag, vilket känns skönt. det är inte preis mitt favoritämne.
tiden sen jag kom hem har ägnats åt rapporten. nu kan jag äntligen säga att det helt och hållet är klar. ska snart skicka in den till urkund (en sida som ser till så jag inte kopierat en text eller stora delar ut texter) det vore ju lite synd att "åka fast" i en sån! tur att jag inte har kopierat något då, utan bara använt mig utav mitt egna väldigt breda ordföråd.
resten av dagen kommer bli pluggig, måste försöka ta itu med frågorna vi har fått till bokredovisningen imorgon, vilket antagligen inte kommer gå så bra. har också tagit med mig matteboken hem. ska försöka plugga lite härlig matte.. BLÄ
 
     
                            såhär såg det ut påväg till skolan, det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0