söndag kväll

hejsan igen.
föreställningarna idag gick mycket bättre än dom igår, förutom en fet miss som jag gjorde. men men som jag sa igår, sånt händer. självklart köpte vi föreställningen på dvd, så det ska bli väldigt kul att få se lite senare när den kommer.
en lite tråkig sak är att nu är ju dansen över. eller det är rättaresagt ett "juluppehåll" i ungefär 1,5 månad. kommer kännas tomt nu när både jobben och träningarna är över. men en positiv sak är att nu kan jag ju ägna mer tid åt plugg. som att det kommer hända..
en väldigt skön sak är att imorgon har vi resurdag vilket betyder ledighet! det kan jag behöva efter den här intensiva helgen! känns skönt att i alla fall få sova ut en dag till och vila upp mig. mycket trevligt!
nu ska jag duscha, och sedan slänga mig i soffan.

     

(mer bilder från uppvisningen kommer senare)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0