shoppingdag

hej igen!
blev lite ändrade planer idag. skulle ju egentligen bara vara hemma, men när jenny smsade imorse och frågade om jag ville med in till stan för shopping kunde jag inte låta bli. så jag, jenny, hanna och sara var alltså där i ungefär fyra timmar. köpte den första julklappen och troligen den ända eftersom jag nu är helt pank. råkade köpa en tröja och lite armband till mig själv, så nu finns inte så mycket pengar kvar på kontot.. hm, får se hur jag löser det pengaproblemet!
tog även en fika på bellmans och middag inne på kungshallen som blev sushi. mycket gott ;)
har inte planer för resten av kvällen, blir väl chillerill framför teven.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0