julklappsköp

halloj
kom för ett tag sen hem från en tre timmars tripp i skärholmen. köpte en del julklappar så nu kan jag känna mig lugn över det i alla fall! fick värmeskydd till håret och lösnaglar av mormor som jag behövde, och sedan valde jag också ett navelsmycke som min kära syster betalade som julkapp till mig. mycket trevligt måste jag säga! det kanske borde vara jul oftare?
ikväll vet jag inte vad som händer men jag hoppas få komma ut lite i alla fall. har suttit hemma nu många kvällar i rad. vill fika men tyvärr har jag så shoppinggalna vänner som köper upp deras pengar på en gång, så jag tror inte det blir någon fika hah. but we'll see.
(har ingen rolig bild att sätta in i detta inlägg heller, synd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0