5 december

godmorgon, är jag inte uppe med tuppeeeeen? yes I am.
idag är det alltså uppvisning och det ska bli riktigt kul. det lite mindre kul är väl att mina grupper (jag också alltså) inte kan danserna speciellt bra. igår på genrepet ropades det ut i mikrofonen "Och nu ska den mest avancerapde gruppen, c-gruppen dansa" det blev ju ett toltal fiasko där alla glömde bort delar och jag vet inte vad. som tur är ska vi repa ett tag innan föreställnigarna idag så förhoppningsvis går det bättre. eller det måste gå bättre!
har en föreställning klockan 14.00 och en 16.30. det är i huddinge aula så kom dit och titta om ni inte har något bättre för er ;)
nu innan ska jag mest fixa iordning massa saker dvs stryka kläder (tråkigt), duscha, fixa mat och sånt där.
see you tonight. ha en rolig dag ;)


dansuppvisning julen 08, (jag är den i mitten med brunt hår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0