24 dagar kvar

som alla vet är det ju som sagt första december idag och det gillar vi! mysmånaden har börjat, och nedräknigen till julafton likaså :)
blev en kort dag i skolan idag med bara spanska och svenska. har egentligen samhällskunskap nu men vi fick jobba med rapporten på valfri plats och eftersom jag har allt mitt arbete hemma valde jag alltså att gå hem ;) tänka snart köra igång lite med den, och sen är det jobb som gäller.
efter jobbet måste jag stressa hem för att sen gå och titta på min syster som ska spela gitarr typ, och efter det träning. alltså ovanligt stressig tisdag men vad gör det. har ju typ ändå inget plugg så

förra året när vi tjejer firade lilljul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0