19 december

godmorgon!
var ju som sagt på metro igår för att fira avslutningen, och temat där var "bad santa". var riktigt kul där trots att det tog två timmar att ta sig dit på grund av att SL inte kan köra sina tåg och bussar rätt när det kommer snö. (fattar inte varför, dom vet ju varje år att det kommer snö. varför kan man inte förbereda sig eller nånting på det?!) hur som helst så var jag bara på metro ungefär 1,5 timme innan jag drog home. det tog i och för sig också tid eftersom vi precis missade tåget smarta som vi är men men.
idag ska jag bara chilla, och verkligen göra ingenting. tänker inte sätta en fot utanför dörren, med undantag för solning om jag ska göra det! ska föröska få med hanna, är i alla fall lite roligare om man är två.

måste bara säga också att det känns riktigt sjukt att det redan är jullov. det betyder att halva 2an och halva gymnasiet har gått. känns som jag nyss satt där första dagen i skolbänken i 1an. vart tar tiden vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0