18 december

hejsan hoppsan
idag var det julavslutningsdagen och den började med ett matteprov. kan ha gått lite hur som helst, men gillar gud mig så klarade jag det! fortsatte sen men en kort historialektion och sedan var det samling med alla smbe elever i hela skolan för julavslutning. lärarna hade gjort en pjäs om hur ett lärarmöte kommer se ut 2025 vilket var riktigt kul. dom höll på precis som elever håller på på letkionerna, dvs pratade i munnen på varandra, lyssnade på musik, pratade i telefon, tog kort på sig själva osv. var väldigt kul att se, och sedan sjöng dom en fin julsång dom hade gjort haha.
efter skolan gick jag och några andra i min klass och fikade. riktigt mysigt och man känner verkligen att man har kommit nära hela klassen (nästan hela i alla fall) och det är jättekul tycker jag :)
mötte en söt brevbärare efter det och satt och titta på när han delade ut post sen gick jag hem.
vet inte riktigt vad som väntar nu på dagen men kvällen ska i alla fall spenderas på METRO. i like that place alot!
hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0