11 december

hej alla där ute
idag var det luciafirnade i min skola som jag planerat att gå och titta på, dock blev det ändrade planer när en viss person pratade hela natten så jag somna vid två :) kändes inte speciellt lockande att gå upp vid halv 7 då för att titta på lucia när det inte ens var något tvång. så jag gick alltså till historian, provet - det gick okej. inte jätte bra men inte hemskt heller. efter det var det svenska och spanska.
middagen kommer ätas på någon resturang här i huddinge med min och saras familj. eller rättare sagt jag, sara, våra småsyskon och våra mammor. myspys.
senare kommer det bära av till julia, och hur kvällen kommer sluta - det vet bara gud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0