31 augusti

hallojsan.
började dagen lite lagom sent genom att hela klassen kom till skolan eftersom vi skulle ha psykologilektion, men vad händer? jo läraren dyker inte upp. så detta blir alltså en håltimme första lektionen. dagen fortsatte med engelska och matte, sedan var detn slut för min del. slutar ju som sagt 13.15 på måndagr vilket är väldigt skönt!
efter skolan gjorde jag lite saker, och nu sitter jag här. har matteläxa som jag funderar på att göra, men det får nog bli efter maten. annars händer inte speciellt mycket idag.
en bra sak är i alla fall att jag inte har haft lika mycket träningsvärk efter gårdagens dansträning som jag hade efter förra. det måste ju betyda framsteg! härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0